الاثنين، 3 مارس 2008

Let s pray for GAZA ..فلندعوا لغزة


هناك 5 تعليقات:

yıldız يقول...

Merhaba,ben şimdi tam anlamadım siz orda ney için dua ediyorsunuz.gazza bir şehirmi?ne olur kusura bakmayın anlatabilirmisiniz bana gerçekten çok merak ettim.

halime يقول...

duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var.(furkan suresi 77)

elimiz yetişmiyorsa dualarımız orda olacaktır inşallah
duyarlı olduğun için allah razı olsun

yıldız يقول...

Dün akşam haberlerde izledim ne olur kusura bakmayın haberim yoktu,aman allahım ben ne cahillik yaptım dedim.allah ordaki insanlara yardımcı olsun çok üzüldüm gerçekten.yazdıklarımı anlayabiliyormusunuz bilmiyorum.sanırım ingilizce iyi biliyorsunuz,benim çok az ingilizcem var,keşke almanca bilseniz o zaman çok iyi olurdu.can you speak german?

الراجية عفو ربها يقول...

Yildiz canim ve Nihan canim
Allah razı olsun

NuR يقول...

Rabbim, kullarının kalplerine vicdan versin, ıslah etsin. Çok trajik, resimlere bakamadım.